mandag den 18. februar 2008

Død blog ...

Har prøvet det et par gange ... Det her med at starte forfra på en ny blog, og jeg går altid i stå., for jeg ved ikke hvad jeg skal skrive.
Så nu vil jeg prøve noget nyt. Jeg starter forfra, på en måde, men bliver her. Jeg vil bare prøve at lave bloggen mere foto-relateret (super idé, Charlotte, tak). Det, nogle kalder en foto-blog. Problemet er selvfølgelig, at jeg er et fjols til det her med, hvordan man får det til at se ud som man vil have det, men måske kommer det hen ad vejen. Og ellers må jeg spørge nogen til råds.

Nå men her kommer mit første billede så. Er i gang med at lave iscenesat fotografi med andre end mig selv (det er jeg ikke så god til), men kunne ikke dy mig, så lavede et med mig selv. Måske poster jeg også de tre andre billeder her, men i hvert fald først, når vi har haft billedgennemgang på skolen.

Her kommer det så, Marie som ryger.



Det skal egentlig ikke bruges til noget, fik bare en lille idé, og så er det jo bare med at få knipset. og så skal det måske lige siges, at jeg altså ikke er begyndt at ryge (bliver dårlig). Folks udtryk kan bare være super fede når de ryger, så tænkte jeg ville prøve at ramme noget af dét.

Nok for denne gang!

Ingen kommentarer: