fredag den 22. februar 2008

Irritation

Ligger fanget hjemme i min seng. Var hos lægen i går, og har formentlig overbelastede knæ. Hun anbefalede at jeg holdt mig i ro i 2-3 uger, men altså, det kan jeg jo ikke. Ikke 100 %. På den anden side, så kan jeg heller ikke ret mange ting, for det gør virkelig ondt. Knæene er rimelig svære, ikke at belaste. Har fået stærke smertestillende piller, som er hårde ved maven ("fedt"), så skal huske at spise hele tiden. Man kan jo håbe, at det i det mindste kan blive til en vane :)

Mit humør er overraskende højt, alt det her taget i betragtning. Det er meget rart. Og min søde kæreste bakker mig op og passer godt på mig. Trøster, når det gør allermest ondt (der kan jeg nemlig godt finde på at blive ret Tude-Mariet).

Tror jeg vil udnytte, at jeg har så meget tid, og så få læst en masse.

Ingen kommentarer: