tirsdag den 22. april 2008

Føler mig som korthus

Jeg har det ikke så godt for tiden, og hvor skulle jeg ellers skrive det, hvis ikke på min blog? Jeg satser på at være ved bedre mod inden længe. Lige nu er det hele bare lidt sort. Det er så surt at have de her perioder, hvor der ingenting skal til, før det hele vælter.
Måske er det bare fordi det var en alt for typisk mandag i går. Måske er det et tegn på, at jeg skal lave lidt om på min tilværelse, skrue ned for blusset.
Hvis jeg kunne, ville jeg lægge et par af mine bolde fra mig. Der er bare ikke rigtig nogen af dem der kan undværes.

Nu vil jeg prøve at samle kræfter til arbejdsdag i hønsegården.

En dag bliver jeg stor og stærk og ikke hele tiden så pisse selvmedlidende.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Åh nej da. Håber du får det bedre. kender alt for godt de sorte tider, hvor man skal kæmpe sig op. Vi må snart mødes til kakao og udveksling.

Knus