torsdag den 19. juni 2008

Halvt blus

Jaja jeg ved det godt, her sker ikke det store. Men det skal nok komme! En dag bliver det helt vildt spændende at besøge denne blog, kan jeg love jer(/dig - ved jo ikke lige hvor mange der kigger ind) :-)

I denne uge arbejder jeg sådan næsten nonstop, og i næste uge skal jeg til Dublin med min kærst', hvilket jeg naturligvis glæder mig rigtig meget til.

Håber DK når at få rettet op på vejret imens, så Roskilde Festival ikke bliver mudderfest ligesom sidst.

Over og ud.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hey marie, det var nu surt du ikke ku komme og skyde billeder - også fordi det virkede sårn lidt halv-sikkert til at starte med. Men jeg tror jeg skal være glad for dem, der overhovedet melder tilbage til det der arrangement - der er en hulens masse der ikke gør det. Nemlig.

Alt det bedste
Lonni