torsdag den 7. august 2008

Om at bo i hjertet af København, og om at have København boende i sit hjerte.

Jeg har ganske vist ikke boet her mere end et par uger, men jeg føler mig allerede ubeskriveligt meget hjemme i min og min kærestes lejlighed. Måske er det området. Måske er det følelsen af at bo i sin egen lejlighed, og ikke en, man har lejet for en bestemt periode. Jeg tror nok, det er begge dele. Jeg tror jeg er forelsket i mit nye hjem, og med tiden, kan det blive ægte kærlighed :-)

Min kæreste og jeg var i biografen her til aften, og det var en fantastisk følelse at kunne GÅ hjem på ingen tid, og på vejen gå forbi grønthandlere, der stadig havde åbent, efter mørkets frembrud.

Jeg mangler ikke noget her. Udover at pakke de sidste kasser ud. Jeg har alt hvad jeg skal bruge her, og jeg føler mig glad.

Ingen kommentarer: