søndag den 29. marts 2009

I don't wanna grow up



Skøn video til en fantastisk sang. Vi har rigtig meget Tom Waits i pladesamlingen herhjemme, og jeg er desværre ikke så god til at gå på opdagelse, så nu har jeg besluttet at tage det nummer for nummer til at starte med. Lige denne sang er ganske passende at poste i dag, fordi jeg fylder 24 år i morgen, og synes tiden går lidt stærkt. Jeg er i hvert fald ikke klar til at være fuldtidsvoksen endnu.

Glædelig søndag! Jeg håber at du, som læser med, nyder det dejlige solskinsvejr :)

2 kommentarer:

sara sagde ...

Sjovt du nævner Tom Waits. Det er en kunstner jeg rigtig gerne vil høre og lære hans musik at kende, men er bare aldrig kommet i gang med det..

Vi har flere af hans plader stående her hjemme, så burde bare begynde. Måske jeg skulle starte med det her nummer :)

Marie sagde ...

Hvis nu jeg skulle sige en plade jeg synes du skulle starte med, ville det være Alice eller Swordfishtrombones. Så er der lidt at gå ud fra :)

Det kan være møgsvært at komme i gang, jeg får også sat ham på alt for sjældent, men de to ovenstående plader er i hvert fald rigtig gode, og der er nogle rigtig fine sange iblandt :)

Og ellers skal du gøre det på youtube måden og tage et nummer ad gangen :)