fredag den 19. juni 2009

Roskilde 09!

Hvad skal du høre på Roskilde? Indtil videre er det min plan at nå:

Katzenjammer
Kanye West
Mew
First Aid Kit
Fleet Foxes
Nick Cave & The Bad Seeds
Måske lidt Oasis med en god fadøl i hver hånd
Grace Jones
Nine Inch Nails
Hauschka eller Tim C.
ELBOW!!!
The Dodos
Lily Allen
Måske Fever Ray
Pet Shop Boys
Malk De Koijn
Get Well Soon
M.Ward eller The Whitest Boy Alive
I'm From Barcelona

og så måske lidt Coldplay til sidst.

Derudover kan det godt være jeg skal forbi Pavilion Junior og have mig et par øjenåbnere. Jeg har i hvert fald været så heldig at få en fotograftjans for BandBase.dk så om ikke andet skal jeg forbi og knipse lidt :-)

2 kommentarer:

Jeanne sagde ...

Det er nu også en god liste :) Elsker også pavilion junior scenen, og at opdage nyt musik. Er fedt at tage til en koncert man ikke aner hvad byder på.. Lyder desuden som et super fedt job du har fået dig der :D

Marie sagde ...

Ja det er ikke helt skidt, så kan jeg rende rundt og spille lidt smart. Hih :)