fredag den 16. april 2010

Sparker lige mig selv i røven...

... og poster et lille indlæg. Jeg er vist ikke så god til at prioritere min blog særlig højt, men nu bliver det da lige til en lille opdatering.

Mandag var jeg med den gode Martin Stampe ude og assistere til en modeserie han skulle skyde. Rimelig hårdt at holde reflektorer i udstrakt arm og blæsevejr, men sjovt var det!

Tirsdag, onsdag og torsdag er primært blevet brugt på lidt kattekrise herhjemme i hulen (alle er kommet ud på den anden side i god behold), men lidt bagning i bedste husmorstil er der også blevet plads til.

Og så kommer vi til i dag, som har været fyldt med masser af oplevelser. I formiddags trillede jeg ind mod byen, for at tage til Amalienborg med min veninde og hendes søde dreng, og ønske dronningen tillykke. Der var så sindssygt mange mennesker, at det var lidt svært ikke at blive stresset. Det meste af tiden derinde blev brugt på en stakkels pige der var blevet væk fra sin mor, men med lidt tålmodighed lykkedes det dem at blive genforenet. Men dejligt var det, og vi fik vinket til hendes majestæt, da hun kom kørende i kareten.
Kl 16 mødtes jeg med en flok friske piger, som skulle teste zumba i Fitness DK, og jeg skulle fotografere. Det var rigtig hyggeligt, og jeg fik helt lyst til at prøve. Kunne være jeg skulle melde mig ind i et fitnesscenter, det giver trods alt mere motion end at rende og knipse med et kamera ;)

Nu er jeg også ved at være mast, og taget i betragtning, at jeg har en ryg der ikke er kommet sig helt ovenpå en rygskade, har programmet måske været lidt i overkanten. Men så er det godt jeg bare skal slappe af, læse og bage boller i weekenden. Arj og så måske lige cykle et smut til Amager og nyde havudsigten.

God weekend herfra!

Ingen kommentarer: