torsdag den 27. maj 2010

Heeeej

Hej, jeg hedder Marie, og jeg er nok jordens dårligste blogger. Men kender I ikke det der med, at det føles som om der sker en hel masse hele tiden? I virkeligheden, viser det sig dog, er der ikke sket det helt store. Jeg har dog glemt at fortælle (herinde i hvert fald ;) ), at jeg skal være moster til august, og dét er jo faktisk ret så stort! Jeg GLÆDER mig!!! Og min søster er så smuk med sin lille runde mave. Jubiii :)

Men udover det er her rimelig vindstille. Jeg tror måske også det er derfor jeg ikke rigtig skriver noget herinde, for hvad er der lige at skrive om?

Jeg skal nok prøve at blive lidt bedre til at opdatere, især når flokken af faste læsere er vokset. Jeg føler jo lidt jeg skylder. Men jeg håber I har tålmodighed med mig, og synes det er fint nok at der for tiden kun lige kommer et hik i ny og næ.

Ingen kommentarer: