fredag den 25. juni 2010

Fra lakridskonfekt til godnatbajer



Ih jeg har haft den dejligste dag i dag! Jeg var ellers i ret dårligt humør da jeg vågnede, men siden er det bare gået den helt rigtige vej.

Jeg startede med at tage ud på mit arbejde, hvor jeg er begyndt at sidde lidt på kontor og ordne nogle administrative ting - og jeg var herregod mand! Derudover var der god frokost, chokolade i lange baner og lakridser som fløj direkte ned i min mave.

Da jeg fik fri kunne jeg lige nå et smut hjem, inden jeg skulle videre til Ofelias fredag på Ofelia Beach, hvor jeg knipsede et par billeder af Stoffer og Maskinen. Det var SÅ hyggeligt, og jeg fik givet krammere til et par hoveder jeg ikke havde set i lang tid :)

Og så rundede jeg dagen af med en kop kaffe hos en veninde og så et smut til fernisering på denne her udstilling. Den er så fin, og jeg kan kun anbefale folk at kigge forbi.

Alt i alt en helt perfekt fredag. Og nu, sengetid. Godnat! :)

Ingen kommentarer: