tirsdag den 3. november 2009

Endnu et lille stykke musik med et minde vedhæftet

Denne her sang er jo fantastisk. Og kommer fra en af mine absolutte yndlingsplader. Ved godt det er meget typisk pigeagtigt at forgude Thomas Dybdahl en lille smule, men det er jeg sådan set ligeglad med. Jeg har ikke noget imod at være lidt typisk.

Jeg boede en overgang på en lille norsk ø, hvor der boede flere hjorte end mennesker, så der var ikke så mange at tale med, udover folk hjemme fra Danmark, og det var jo kun via telefon, mail eller skype. Derfor satte jeg stor pris på at kunne smide 'One Day You'll Dance For Me, New York City' på, og hyggesludre lidt med Thomas, mens mågerne udenfor sang med i kor.
Selv om jeg aldrig har haft så meget hjemve, som da jeg flyttede derop, husker jeg det som en ganske fantastisk tid, med sne, smukt fjeld og udsigt til vandet. Og den tid minder Thomas Dybdahls musik mig om.

Skru gerne op, og synk ned i denne smukke sang.

Ingen kommentarer: