søndag den 1. november 2009

Okay, så kommer der lidt Beatles

Når nu jeg på en måde skrev om The Beatles i går, men ikke postede noget - for den snak - relevant, gør jeg det i dag stedet. Og jeg vil tilmed forbinde min videopost med et minde jeg har om den sang. Meget personligt!

Da jeg gik i 3.g var jeg på højniveautur til Düsseldorf med mit tyskhold, og på det hostel vi boede, spillede de hver morgen, klokken kvart over syv, All You Need Is Love. Ud af fjerene og i tøjet, og ned i den store spisesal, hvor kinesiske børn sad og spiste boller med syltetøjet ovenpå i stedet for at skære bollen over. Det var gode tider. Regnen regnede, Dido havde vist nok et stort hit på MTV, og jeg kunne stadig formulere sætninger på tysk. Ak ja, tiderne skifter! (Nu kommer det til at lyde som om jeg er tudsegammel, men det er bare fordi der er sket så meget, selv om der ikke er gået meget mere end 6 år). Anyways, enjoy!

Ingen kommentarer: