mandag den 9. august 2010

Tour de CPH

Jeg har haft den dejligste gåtur til aften. I forbindelse med, at jeg har fået nyt arbejde, som er noget mere stillesiddende end mit tidligere, har jeg besluttet at jeg vil prøve at få gået nogle gode lange ture rundt i byen. Og det gjorde jeg så i dag. Jeg gik fra Nørrebro til Vesterbro, derfra til Kalvebod Brygge, over til Islands Brygge og hjem mod Nørrebro igen ad Langebro, H. C. Andersens Boulevard og Søerne.

3 gode timer tog det, og jeg har som belønning fået lidt ro i sjælen, 2 myggestik, 2 pingvinstænger, en Stabucks kaffe (de der fra 7Eleven), et par nye Hus Forbi-sælgende bekendtskaber og en kommentar om at jeg ser sød, men kedelig ud. Måske skal jeg tage sidstnævnte som en opfordring til at pifte garderoben lidt op? Det er jo med at udnytte det, når der er noget man kan bruge som undskyldning for at købe nyt tøj. Hæhæ.

Ville egentlig have taget et par billeder, men glemte selvfølgelig at tage kamera med. Næste gang!

Ingen kommentarer: