torsdag den 23. september 2010

Hangar

Hallo mand, et blogindlæg en gang om måneden er bedre end ingenting, ik'?
Jeg er blevet virkelig god til at forsømme min lille ventil herinde men nu skal der altså lige ske lidt. Jeg lovede engang i juni, at jeg ville poste nogle billeder fra et photoshoot, når de kom i kassen, og der er nogen nu!

De er af et band der hedder Jaywalkers (man kan se lidt flere billeder hvis man trykker på linket) og er taget ude ved en flyveplads i nærheden af Ringsted. De er ikke videre originale, men kan nu meget godt lide dem. Fyldt med sol og glæde :) Værsgo'!











Nåmen det var egentlig bare lige det jeg ville. Jeg har været ude og tage nogle billeder af en koncert med The Boombox Hearts her til aften, dem kunne jeg sgu godt li', og jeg synes I skal give dem et lyt! Det kan være jeg lige poster et par af dem billeder også, når jeg har kigget dem igennem. Så har jeg da i hvert fald en anledning til at poste et eller andet!

Nå, jeg lever voksenliv med arbejde der begynder tidligt om morgenen, så godnat herfra,

Frau V

Ingen kommentarer: